Értékesítők Napja 3.0

Az Értékesítők Szakmai Napja című konferenciasorozatunkat már a kezdetektől nagy érdeklődés övezte. Célunk, hogy hagyományt teremtve minden évben 2-3 alkalommal összehívjuk a szakma legelismertebb szakembereit, hogy megosszák egymással és közönségükkel az értékesítés legaktuálisabb trendjeit.

A neves előadók olyan információkat, tapasztalatokat és tanácsokat osztanak meg a szakma fejlődni akaró képviselőivel, amelyek jelenleg a leghatékonyabban működő módszerek!

ÉN logo

Közös küldetésünk, hogy jól képzett, magas szakmai, emberi és etikai színvonalat képviselő értékesítők találkozzanak az ügyfelekkel, és fenntarthatóan fejlesszük a hazai gazdaságot azzal, hogy értéket teremtünk az eladásra szánt termékeinkkel és szolgáltatásainkkal.

Tegye magát szabaddá, fejlessze képességeit!
Biztos lehet benne, hogy ez a nap százszorosan megtérül!
 

Ez nem egy átlagos konferencia lesz, hanem az értékesítési szakma találkozója, ahol igazi feltöltődést, megbecsülést és figyelmet kap minden résztvevő.


A Értékesítők Napja 3.0 főtámogatója:

MiniCRM


 

EDDIG MÉG NEM VETT RÉSZT EGYIK ÉRTÉKESÍTŐK NAPJA KONFERENCIÁN SEM?

√ Akkor itt a pillanat! Ezen a napon, egy helyen találkozik az értékesítési szakma legjava. Legyen ott, amikor a munkájukat komolyan vevő értékesítők, – tanácsadók, – értékesítési vezetők, – vállalkozók és cégvezetők, – sales támogatók, – sales trénerek, – szakmai kiállítók és leendő stratégiai partnerek találkoznak.

√ Szívja magába az energiát, töltődjön fel! Több száz sales-es lélegzik és fejlődik itt együtt. Higgye el, ez garantáltan felturbózza a lelkesedését. Ez az energia hónapokig hatással lesz majd a teljesítményére.

A valaha volt legjobb Értékesítők Napjára készülhet. Meghallgattuk az ÉN 1.0 és ÉN 2.0 résztvevőinek igényeit, és ennek megfelelően alakítottuk a rendezvényt az értékesítési szakma ünnepnapjává.

 

MÁR VETT RÉSZT ÉRTÉKESÍTŐK NAPJA KONFERENCIÁN?

Akkor pontosan tudja, hogy hová invitáljuk. Garantáltan minőséget kap, mint eddig – de azt mérlegelheti, vajon miben fejlődött az ÉN 3.0 az előzőekhez képest?

√ Sokat dolgoztunk ezen. Fontos a véleménye! Köszönjük a visszajelzéseit. Erre építkeztünk, erre alapoztuk a 3.0-t, ezért kértük eddig is minden Értékesítők Napján, hogy ossza meg velünk az észrevételeit. Egyre nagyobb értéket akarunk adni résztvevőinknek. Egyrészt ez a küldetésünk, másrészt ezzel is példát mutatunk az új, érték alapú sales generációnak, akiért felelősséggel tartozunk.

√ Vegyük sorra, miben leszünk MOST még jobbak:

  • mélyebb szakmai tartalom, gyakorlatiasabb témák
  • több szakmai kiállító, új sales támogató eszközök
  • kedvezményes helyszíni ajánlatok

√ A résztvevők visszajelzései igazolják, hogy már az ÉN 2.0-n is számos új ötletünk, kezdeményezésünk volt, ami működött – ezt mutatja a 97%-os közönség elégedettség, a 30 kiállító és a közel 500 résztvevő.

√ NEM TITOK, az ÉN 3.0-ra még több energiát fordítunk! Biztosra veheti, hogy az eddigi legjobb Értékesítők Napján fog részt venni. Fontos nekünk, és hisszük, hogy az Ön számára is értéket képviselünk, ezért mindent beleadunk. Tartson velünk újra!


Az Értékesítők Napja 3.0 kiemelt támogatója a  Forbes_logo_black_konferencia_blue  magazin:

2016. október 27.
9:00 – 17:00
(Regisztráció: 7:30-8:30-ig)
Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont

Főbb témakörök

09:00 – 09:20  Tonk Emil: Az értékesítési szakma kihívásai 2017-re

Az ügyfelek csak nagyon ritkán kopogtatnak be az ajtódon. A leendő ügyfelek már nem hisznek a tökéletesen felépített sales prezentációknak. Széleskörűen tájékozottak, fel vannak vértezve a kifogások arzenáljával. Az értékesítési szakma egyre nehezebb tereppé válik. Mégis van kiút – de nem úgy, mint tegnap.

* Készülj fel az új kihívásokra

* Válts szemléletet – ne vadássz!

* Építs ki működő kapcsolatokat

Gyere és ismerd meg azt a teljesen új szemléletet, ügyfélszerzési stratégiát, amit a legsikeresebb értékesítők már alkalmaznak, és ami fenntarthatóan magas jutalékot eredményez számodra
… ezt látnod és hallanod kell!

09.20 – 09.40  Egerszegi Krisztián: Tűzoltás helyett értékesítsünk hatékonyan

Customer Relationship Mentality:

Az értékesítés kihívásai, hogy lehet versenyelőnyt szerezni a hatékony, rendszerben működő értékesítéssel?

Értékesítési mátrix bemutatása: hogy tehetjük átláthatóvá az értékesítésünket és hogy tudjuk megelőzni, hogy az „értékesítési fekete lyuk” elnyelje a bevételünket? Mi az a CRM, hogy működik hatékonyabban a cégem, hogy lesz átlátható és eredményesebb az értékesítésem tőle?

09.40 – 10.40  Máthé Albert Eduárd: A bejutás, avagy hogyan érd el, hogy a nagy cégek Veled akarjanak tárgyalni?

Vajon mit tudnak azok az értékesítők, akiket a nagy cégek fontos emberei készséggel fogadnak a megbeszélésekre?  Hogyan lehet, hogy amíg egyes értékesítők azzal kínlódnak, hogy hideghívásokkal túljussanak a „portán“, addig mások szabadon ki-be járhatnak a fontos emberekhez? Vajon miért van az, hogy vannak értékesítők, akik kénytelenek főként csak a kedvezményekről beszélni, miközben vannak olyanok is, akik értékekről és üzleti modellekről beszélgetnek az ügyfelekkel?

* A vállalati döntéshozatal pszichológiája

* Mi motiválja a döntéshozókat?

* Hogyan nyerd el a fontos emberek támogatását?

* Hogyan építs fel egy sikeres bejutási kampányt?

* A bejutási korlátok elhárítása

* Hogyan törd át a PREFERÁLT BESZÁLLÍTÓI LISTÁT?

Albert előadásában nem elméleteket fogsz hallani, hanem olyan értékesítési technikákat, stratégiai gondolkodásmódot fogsz megtanulni, amely garantáltan működik a gyakorlatban is.

11.00 – 12.00   Szőke Róbert: Bizalmi termékek értékesítése

Az üzletkötés pillanatában nem látható, megfoghatatlan szolgáltatások, mint: biztosítás és befektetés értékesítése, ügyvédi, könyvelői, adószakértői, vagy bármilyen tanácsadói szolgáltatások olyan üzletkötési technikákat igényelnek, amelyek a bizalom gyors és hatékony kialakításán alapulnak. Kíváncsi vagy, hogyan hass az ügyfeleid tudatalattijára és válj számára egy megbízható, követendő baráttá, szövetségessé?

* Hogyan építsd fel a hitelességedet rövid idő alatt?

* Milyen kérdésekkel irányíthatod az ügyfeledet?

* Hogyan kapcsold magadhoz az ügyfeled tudatalattiját?

* Melyek azok a mondatok, amelyekkel biztosan növelheted az eladásaidat?

* Miért és hogyan kell másként eladnod egy hölgy és egy férfi ügyfelednek?

* Hogyan tudsz könnyedén kialakítani egy stabil ügyfélkört?

A hallottak garantáltan megújítják majd az emberi kapcsolataidat és több üzleti sikert hoznak számodra. Gyorsan és hatékonyan akarsz bizalmat építeni? Azt szeretnéd, hogy az ügyfeleid csatlakozzanak hozzád és hosszú évekre hűséges partnereid legyenek? Akkor ezt ne hagyd ki…

13.20 – 14.20   Bölcsföldi László: Hitelesség és saját hang, avagy a tartós bizalomteremtés alapkövei

Az értékesítésben a hitelesség kulcskérdés. De hogyan alakul ki a hitelesség? Milyen alapokra épül és hogyan lehet előrelépni a hitelesség kérdésében? Mi az a belső hang, és hogyan függ össze a tartós bizalommal? Fontos témakör ez, mert ha a helyére kerülnek ezek a kérdések, akkor biztos alapra gyorsabban építhetsz zseniális ügyfélkört.

* Mi a hitelesség négy alapköve?

* Hogyan találd meg a saját hangodat?

* Hogyan építs tartós bizalmi kapcsolatokat?

* Mi a titka a stabil ügyfélkörnek?

Vannak, akiknek a „jó” megfelel. De a legtöbben ennél többet akarunk. Van bennünk valami, ami arra késztet, hogy a jónál jobbak legyünk. A kiválóságra törekszünk! A FranklinCovey küldetése és szenvedélye, hogy az emberi és a szervezeti kiválóságot lehetővé tegye mindenhol.

14.20 – 15.20   Nagy Gabi és Nagyernyei Gyula: A személyiségjegyek hatása

Hallottál már az enneagramról, DISC-ről, vagy a vérmérsékletről? Akár ismerősek Neked ezek a témák, akár nem – garantáltan nagyon hasznosnak fogod találni a személyiségjegyek gyakorlati alkalmazását az értékesítésben. Izgalmas, ahogyan kirajzolódnak majd előtted az ügyfeleid személyiségjegyei, amelyek alapján sokkal könnyebben fogsz tudni rájuk hatni, a nyelvükön beszélni.

* Hogyan működnek a személyiség alapú rendszerek?

* Milyen személyiségtípusok a leggyakoribbak hazánkban?

* Hogyan derítsd ki gyorsan, hogy az ügyfeled milyen személyiségtípus?

* Hogyan tudsz hatni ezekre a típusokra?

Ismered az egyes ügyfeleid személyiségjegyeit? Tudod, mik a hívószavaik? A homlokodra fogsz csapni – hogyan kell a saját nyelvén szólni hozzá. Egy csapásra egyszerűvé válik az, amin lehet, hogy már hetek óta rágódsz. Ez csak a kezdet – ha kinyitod ezt a kaput, és fejleszted ezirányú képességeidet, pillanatok alatt a legjobbak között találod majd magad…

 

15.40 – 16.40    Wolf Gábor: A szupersztár értékesítők titka: egy csipet marketing

Szabadulj meg a hideghívásoktól, a telefonlecsapós visszautasítóktól, a nyögvenyelős találkozóktól, az erőltetett utánkövető telefonhívásoktól és e-mailektől! Mostantól értékesítőként csak olyan ügyfelekhez sasszézol be, aki már vásárolni AKAR tőled, akit a marketing már kvalifikált és “felpuhított”, és Te csak lezársz, lezársz, lezársz és rekord jutalékot söpörsz be. Ha nem vagy született értékesítő, megmutatjuk, hamarosan hogyan fogod őket túlszárnyalni.

 16.50 – 17.00   Tonk Emil: Zárszó


BÓNUSZ ELŐADÁS – aki még bírja…

17.15 – 18.00    Egerszegi Krisztián: Eredményes értékesítés a gyakorlatban (Workshop)

Automatizált ajánlatadás és lead követés MiniCRM-mel:

  • Törj ki az excel, a papír és az email fogságából, az eredményes és automatikus értékesítés felé.
  • Látni fogod, hogy tudod a bejövő ajánlatkéréseket automatikusan feldolgozni és kiosztani a felelősöknek.
  • Elmondjuk miért alapvető az ügyfélminősítés és ezt hogy tudod felhasználni a hatékonyabb konverzióhoz.
  • Megmutatjuk, hogy tudsz automatikusan ajánlatot generálni és kiküldeni MiniCRM-ből.
  • Nem fogod elfelejteni az utánkövetést, mert a MiniCRM szól, hogy mi a következő teendőd.

A jobb eredményeidről megbizonyosodhatsz a riportokban: ugyanannyi érdeklődődből több bevételt érsz el.

A MiniCRM-ről néhány gondolat:

Segítségével elérhetjük, hogy a napi tűzoltás helyett egy jól kidolgozott stratégiát megvalósító rendszerrel cégünk növekedésére fókuszálhassunk. Rendszerünk fejlesztése során a fő cél, hogy gyorsan bevezethető legyen és azonnali eredményeket adjon a KKV-k számára. A MiniCRM elnyerte a Telekom “Üzleti appok versenye” fődíját mind hazai, mind nemzetközi viszonylatban.

Ha kíváncsi vagy, hogy Neked, hogy segíthet egy CRM rendszer, látogass el a www.minicrm.hu oldalra.


Ajándékok

 

A konferencia ideje alatt több alkalommal, a támogatók és kiállítók felajánlásában, sok értékes ajándék kerül majd kisorsolásra. A kiállítóink számos standnál egyedi ajánlatokkal várják az odalátogatókat.

 

  1. Váltsa valóra álmait, kerüljön a Forbes címlapjára!

Szeretne a Forbes magazin címlapjára kerülni?
Az Értékesítők Napja 3.0 résztvevőinek ez az álma is valóra válhat!
A konferencián részt vevő ügyfeleink ajándékba kapnak egy aktuális példányt a Forbes magazinból, amelyre egyedi címlapot készíttethetnek a Forbes standjánál!

2. Kisorsolunk egy 1 éves MiniCRM Professional előfizetési csomagot 5 felhasználóra (érték bruttó 480.000Ft)

3. A PNGN marketing ügynökség felajánlásában kisorsolunk 1 fő részére egy 400.000,-Ft értékű arculat és weboldal fejlesztést

4. Tonk Emil  felajánlásában kisorsolunk 1 fő részére egy 60.000,-Ft értékű egy órás személyes konzultációt.

5. Az Ügyvezető Akadémia által Palánkai Gábor felajánlásában kisorsolunk 1 fő részére egy 250.000,-Ft értékű egynapos cégátvizsgálást.

6. A Cégesfoto.hu jóvoltából 3 fő Üzleti potré fotózást kap ajándékba a Stúdióban (http://cegesfoto.hu/uzleti-portre-fotozas-a-studioban/)

7. Emberi Kapcsolatok felajánlásában 2 fő részére Eneagram tréningen való részvételt kap ajándékba

8. A Concept Business Consulting Kft. felajánlásában  egy díjmentes részvételi jegy kerül kisorsolásra a SALES HUNTER B2B Új ügyfélszerző tréningre

9. A Concept Business Consulting Kft. további felajánlásában 3 db Bejutás c. könyvet sorsolunk ki 3 fő részére

10. Az ICONIST felajánlásában egy cég 6 fő értékesítő munkatársa számára „Üzleti stílustréning” csomagot sorsolunk ki 150.000 Ft+áfa értékben

11. A Womanity jóvoltából 3 db páros belépőjegy talál gazdára a III. Womanity Fesztivál Extra Előrendezvényére

12. Szintén a Womanity felajánlásában 1 db 20%-os és 1 db 40%-os kedvezmény kerül kisorsolásra a márciusi kiállítói csomagjaikra

13. Az OTP Pénzügyi Pont jóvoltából 5 db egyenként 5.000 Ft értékű KIKA vásárlási utalványt sorsolunk ki.

14. Kisorsoljuk Dr. Prezi ajándékát, egy belépőjegyet a november 23-án megrendezésre kerülő PresentR Prezentációs Konferenciára, 50.000.- Ft értékben!

15. A Franklin Covey és az Infoszféra Kft. jóvoltából kisorsolunk 1db belépőjegyet a 2016. november 15-én megrendezésre kerülő 7 szokás szemináriumra!

16. Az Infoszféra Kft. felajánlásában 3 fő részére ingyenes részvételt az Értékesítők Napja 4.0 -ra

17. A Hegital Kft. egy szerencsés nyertes családjának kedvenceit egy éven keresztül ellátja a termékeivel (Nano ezüst kolloidos fertőtlenítő, kutya-macska üdítő italok és vitamin italok) körülbelül 400.000 Ft értékben.

 

Ajándékok, kedvezmények a standokon

  1. A Cégesfoto.hu standjánál 1 db ingyenes Portré fotó készítésére lehetősége lesz mindenkinek, amit a rendezvény után e-mailben elküldenek
  2. A BMDRendszerház 15 % kedvezményt ad minden helyszíni megrendelés végösszegéből
  3. A BMDRendszerház kérdőívét kitöltők és leadók között 1 terrabyte-os merevlemezt sorsolnak ki
  4. A Fókusz Computer egyedi ajánlatát keresse a standjukon: EPSON WF -5690DWF multifunkciós színes nyomtatót 129.990 Ft helyett 79.990 Ft-ért tudja megrendelni a rendezvény napjától 2016.11.25-ig.
  5. Az Angoliroda standján, leadott kérdőíveik válasz szelvényeiből kisorsolnak egy szerencsés résztvevőt, akinek az angol cégalapítási költségéből a cégbejegyzés díját elengedik, ha 2016. október 31-ig szerződik velük.
  6. Az Üzletikönyvek.hu standján 20% kedvezményt kapnak az üzleti könyvek vásárlói

Részvételi díj

30.000 Ft/fő + Áfa

Kedvezmények

15.000 Ft/fő + ÁFA,

csoportos jelentkezés esetén, ha egy cégtől 5 vagy több fővel jelentkeznek.
(Kérjük, hogy az online jelentkezési űrlapon a 3 fő fölötti jelentkezők nevét a megjegyzés rovatban szíveskedjen feltüntetni! Köszönjük!)

 

21.000 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése október 25-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Megjelenés

Rendezvényünkön több lehetőség nyílik cégeknek kiállítani.

Legyen kiállítónk!

A résztvevők összetétele remek lehetőséget biztosít, azon vállalkozások számára, amelyek szeretnének közvetlen kapcsolatba kerülni értékesítési vezetőkkel, értékesítőkkel, vagy szeretnék termékeiket, szolgáltatásaikat megismertetni új területeken, új piacokon. Tervezett létszám: 550-600 fő

Éppen ezért lehetőséget biztosítun a megjelenésre a konferencián támogatóként, kiállítóként:


Kapcsolat:

Rott Andrea: +36 70 338 1887

rott.andrea@infoszfera.hu

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tartalmazza:

* részvétel az előadásokon, kényelmesen, asztalok mellett
* szakmai anyag
* kiállítói üdvözlő csomag
* a reggeli regisztrációk ideje alatt, és egészen a konferencia kezdetéig a vendéglátós termekben szendvics, pogácsa, üdítő és kávé várja az érkezőket
* szünetekben kürtöskalács válogatás, kávé
* az ebédszünetben a Lurdy Konferenciaközpont Square és Catering termében egy állófogadás keretében hideg büféebéd várja a résztvevőket

Egyéb információk:

A részvételi díjat a rendezvény előtt, átutalással kérjük kiegyenlíteni legkésőbb a rendezvény napjáig.

Az ár tartalmazza a reggeli sütemények, frissítő, kávé, tea, valamint a hideg büféebéd költségét. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket kell fizetni, ezért az általunk kiállított számlán a költségeket megbontjuk!

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink

Széchenyi 2020